جام جم آنلاین: کیومرث ملک مطیعی ، یکی از هنرمندان پیشکسوت کشور به دلیل بیماری ضعف اعصاب ، پادرد و استخوان درد در بیمارستان شریعتی تهران بستری شد.
کیومرث ملک مطیعی پیشکسوت عرصه تلویزیون،به دليل بيماري از ۳ روز پيش در بيمارستان آزادي تهران بستري شده است.پزشكان علت بستري شدن وي را ضعف اعصاب،پا درد و استخوان درد اعلام كرده اند.ملك مطيعي در جشنواره فيلم بيست و هشتم با ((پسر آدم و دختر حوا)) ساخته رامبد جوان حضور داشت.ملك مطيعي در سال ۱۳۱۵ در بندر انزلي متولد شده و بازي در كار هاي نمايشي را از سال ۱۳۳۰ در رشت آغاز كرد و در سال ۱۳۵۰ براي نخستين بار جلوي دوربين سينما رفت.

100867605558

براي بهبودي اين بازيگر ورزيده دعا كنيد