عکس هایی از امپراطور بادها
سلام به همگی.دوستان خیلی خوشحالم از این که نظراتتون رو می دهید.راستش امروز یه کنسرت داشتم و به خاطر همین نمی دونم چرا قلبم تند تپش می کنه و کلا امروز یه جورایی حالم خوش نیست.
ادامه نوشته
ولی با این حال به قولم عمل می کنم.یادتون میاد قولم چی بود؟!!!!!!!!
درسته!امروز عکس هایی از امپراطور بادها که در واقع هنوز به نظر میرسه کسی از دیدن اون لذت نمی بره ولی به هر حال من عکس های اون رو براتون گذاشتم.برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید.........
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و سوم خرداد ۱۳۸۹ ساعت 23:26 توسط عاطفه
|
این وبلاگ به نام عاطفه می باشد.در واقع من علاوه بر این که به شما دوستی و مهر و محبت می آموزم بلکه یک سری مطالب در مورد جومونگ و فیلمش می دهم تا شما سرگرم شوید.من در سایت بخش های زیادی می گذارم تا شما با دیدن این سایت شاد و سرحال باشید.از این که از سایت عاطفه ها بازدید می کنید سپاسگذارم.