سلام به همگی.دوستان خیلی خوشحالم از این که  نظراتتون رو می دهید.راستش امروز یه کنسرت داشتم و به خاطر همین نمی دونم چرا قلبم تند تپش می کنه و کلا امروز یه جورایی حالم خوش نیست.

ولی با این حال به قولم عمل می کنم.یادتون میاد قولم چی بود؟!!!!!!!!

درسته!امروز عکس هایی از امپراطور بادها که در واقع هنوز به نظر میرسه کسی از دیدن اون لذت نمی بره ولی به هر حال من عکس های اون رو براتون گذاشتم.برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید.........