سلام به همه  می دونم که صد در صد کسانی که وارد سایت من می شن،حتما طرفدار یک تیمی هستن.

خب همان طور که استقلالی های گل می دونن،پریشب استقلال رقیب سرسخت و سنتی خودش یعنی پرسپولیس رو در ورزشگاه آزادی و جلوی ۸۰ هزار نفر شکست داد.واقعا فوق العاده بازی کرد البته پرسپولیس هم دست کمی از استقلال نداشت و انصافا او هم خوب باری کرد.ولی نکته ی مهم اینه که استقلال یک مانع دیگر هم داشت و آن هم کسی نبود جز تتتتتییییییییییرررررر دروازه

به هر حال استقلال تونست دربی ۷۱ رو با دو گل به سود خود تموم کنه.راستی به آقای مظلومی هم تبریک میگم چون حسابی رکورد زد و هت ریک کرد

خب خدا را شکر کاپیتان مجیدی هم یک گل زد و جباری هم که مثل همیشه آماده.جباری بهترین بازیکن زمین در دربی ۷۱ شد.

قابل توجه دوستان بنده استقلالی هستم و به شدت به تیمم تعصب دارم.من بازی قبل که استقلال باخت،حسابی گریه کردم ولی طولی نگذشت که استقلال اون باخت رو جبران کرد.