سلام به دوستان گل.خوبید؟19 سال جام جهانی که به اشتباهات زیاد داوریش معروفه و طرفداراش هم کم نیستن.

خوب فوتبال رو دیدید که؟دیدید که چقدر بد داوری شد.منم دیگه از دست داوراشون خسته شدم.وقتی بخوایم اون ببره،این می بره و خلاصه.....!!!!

حالا ببینم از این که اسپانیا قهرمان شد خوشحالید یا ناراحت؟هلند باخت چی؟؟

راستی بعثت پیامبر بزرگوار رو به همتون تبریک میگم و امیدوارم عیدتون همیشه خوش باشه.

حالا شعار های تیم ها رو ببینید:

شعار هاي بعضي از تيم هاي جام جهاني در سال 2010:

  الجزاير: ستاره ها و هلال ماه يك هدف دارند،پيروزي.

شيلي : قرمز رنگ خوبي است كه در قلب ما مي تپد.شيلي قهرمان است.

  غنا: اميد قاره ي آفريقا

  هندوراس: يك كشور،يك احساس؛پنج ستاره ها در قلب ما هستند.

  ژاپن:سامورايي هرگز نمي ميرد، پيروزي از آن ماست.

  پاراگو‍يه: شير هاي گوراني در آفريقاي جنوبي غرش خواهند كرد،

روح گوراني در كالبد پاراگويه جاري است.

  ساحل عاج: فيل ها، بياييد براي پيروزي بجنگيم.

  انگلستان: با غرور و افتخار بازي كنيد،مثل هميشه

  فرانسه: همه با هم، به اميد رويارويي ديگر در آبي ها

  مكزيك: زمان آن است كه تيم تازه اي قهرمان شود.

  پرتغال: يك رويا ، يك هدف... پرتغال قهرمان

  صربستان: با قلبتان بازي كنيد ، با لبخند پيش برويد.

  اسلواكي: مستطيل سبز را به لرزه درآور، اي اسلواكي

  كامرون: شير هاي رام نشدني بازگشتند.

  آرژانتين: آخرين قدم و افتخار

  ايتاليا: سرفراز در آسمان هاي آفريقا

  نيجريه: با عقاب هاي استثنايي و هواداران استثنايي، متحد به ميدان خواهيم رفت.

  اسلوواني: با يازده مرد شجاع، تا آخرين مرحله

  اسپانيا: اميد مسير ما و پيروزي تقدير ماست.

  آمريكا: زندگي ، آزادي... هدف ما پيروزي

  اروگويه: خورشيد بر ما مي تابد. اروگويه به پيش

  استراليا: جر‍يت روياپردازي، استراليا به پيش

  برزيل: تمام برزيل اينجاست!

  دانمارك: فقط يك تيم دانمارك مي خواهيم و كلي آرزو

  آلمان: پيش به سوي جام

  يونان: يونان، همه جا

  كره شمالي: يك بار ديگر 1990،پيروزي از آن كره است.

  كره ي جنوبي: شعار سرخ پوشان حمهوري متحد كره

  هلند: 5 ستاره ها ترسي ندارند، از هلند بترسيد.

  سوييس: زنده باد سوييس!

  نيوزلند: خرگوش ها، به پيش

راستي اگر تيم كشورمان هم بين اين تيم ها بود ، چه شعاري داشت؟!