جام جهانی نوزدهم با تمام تلخی ها و شیرینی هایش به پایان رسید
خوب فوتبال رو دیدید که؟دیدید که چقدر بد داوری شد.منم دیگه از دست داوراشون خسته شدم.وقتی بخوایم اون ببره،این می بره و خلاصه.....!!!!
حالا ببینم از این که اسپانیا قهرمان شد خوشحالید یا ناراحت؟هلند باخت چی؟؟
راستی بعثت پیامبر بزرگوار رو به همتون تبریک میگم و امیدوارم عیدتون همیشه خوش باشه.
حالا شعار های تیم ها رو ببینید:
شعار هاي بعضي از تيم هاي جام جهاني در سال 2010:
الجزاير: ستاره ها و هلال ماه يك هدف دارند،پيروزي.
شيلي : قرمز رنگ خوبي است كه در قلب ما مي تپد.شيلي قهرمان است.
غنا: اميد قاره ي آفريقا
هندوراس: يك كشور،يك احساس؛پنج ستاره ها در قلب ما هستند.
ژاپن:سامورايي هرگز نمي ميرد، پيروزي از آن ماست.
پاراگويه: شير هاي گوراني در آفريقاي جنوبي غرش خواهند كرد،
روح گوراني در كالبد پاراگويه جاري است.
ساحل عاج: فيل ها، بياييد براي پيروزي بجنگيم.
انگلستان: با غرور و افتخار بازي كنيد،مثل هميشه
فرانسه: همه با هم، به اميد رويارويي ديگر در آبي ها
مكزيك: زمان آن است كه تيم تازه اي قهرمان شود.
پرتغال: يك رويا ، يك هدف... پرتغال قهرمان
صربستان: با قلبتان بازي كنيد ، با لبخند پيش برويد.
اسلواكي: مستطيل سبز را به لرزه درآور، اي اسلواكي
كامرون: شير هاي رام نشدني بازگشتند.
آرژانتين: آخرين قدم و افتخار
ايتاليا: سرفراز در آسمان هاي آفريقا
نيجريه: با عقاب هاي استثنايي و هواداران استثنايي، متحد به ميدان خواهيم رفت.
اسلوواني: با يازده مرد شجاع، تا آخرين مرحله
اسپانيا: اميد مسير ما و پيروزي تقدير ماست.
آمريكا: زندگي ، آزادي... هدف ما پيروزي
اروگويه: خورشيد بر ما مي تابد. اروگويه به پيش
استراليا: جريت روياپردازي، استراليا به پيش
برزيل: تمام برزيل اينجاست!
دانمارك: فقط يك تيم دانمارك مي خواهيم و كلي آرزو
آلمان: پيش به سوي جام
يونان: يونان، همه جا
كره شمالي: يك بار ديگر 1990،پيروزي از آن كره است.
كره ي جنوبي: شعار سرخ پوشان حمهوري متحد كره
هلند: 5 ستاره ها ترسي ندارند، از هلند بترسيد.
سوييس: زنده باد سوييس!
نيوزلند: خرگوش ها، به پيش
راستي اگر تيم كشورمان هم بين اين تيم ها بود ، چه شعاري داشت؟!
این وبلاگ به نام عاطفه می باشد.در واقع من علاوه بر این که به شما دوستی و مهر و محبت می آموزم بلکه یک سری مطالب در مورد جومونگ و فیلمش می دهم تا شما سرگرم شوید.من در سایت بخش های زیادی می گذارم تا شما با دیدن این سایت شاد و سرحال باشید.از این که از سایت عاطفه ها بازدید می کنید سپاسگذارم.