سلام به دوستان گلامروز براتون همون آهنگي رو كه گفته بودم مي ذارم گذاشتم.البته اين قسمت اول آهنگه كه متاسفانه بقيش رو نتونستم بنويسم. دوستان ازتون عذر مي خوام.احتمالا يه مشكلي براي قسمت نظرات پش امده كه به زودي درستش مي كنم تا بتونيد نظرات قشنگتون رو برايم بنويسيد.

96669-dmz_507_230

خوب حالا براي دانلود اين آهنگ و ديدن متن اين آهنگ به ادامه مطلب تشريف ببريد