دوستان عزيزشرمنده بابت كار هايي كه انجام دادممتاسفانه امروز خيلي تغييرات روي وبلاگم انجام دادم.حتي خودم هم نمي دانم چه كار كنم.

مي خوام بهتون يك موضوع بدم تا درباره ان نظراتان را بگوييد.............

قالب وبلاگ به چه صورت باشد؟؟؟؟؟؟

تا روز شنبه خواهش مي كنم نظراتتان را بگوييد و من رو راهنمايي كنيد و بگوييد كه به نظرتان من قالب وبلاگم رو چه كار كنم؟

راستی اگر لینک نظرات رو نمب بینید،راست كليك كرده و بر روي گزينه

Select  All كليك كنيد.كلا تمام لينك ها رو مي تونيد ببينيد.