سلام به دوستان خودمامروز خيلي روز بديه. منظورم فرداست.آخه فردا قراره كارنامه هامون رو بدنزهرم در اومد از بس گريه كردم...................

باور كنين تا فردا هلاك ميشماما خوب تا الان تمام نمره هام ۲۰ شده (یعنی معلم ها نمرات رو گفتن).جون هر كسي دوست دارين،دعا كنين كه معدلم بيست شده باشه.اونوقت منم هر چي آهنگه براي دانلود مي ذارم.

امروز براتون تيتراژ جاميونگ گو رو گذاشتم.اميدوارم كه خوشتون بياد.لطفا نظراتتون رو بدين.

براي دانلود به ادامه مطلب برويد............!!!!